Nachádzate sa: Úvod > Čo robíme > Povinnosti pri predaji nehnuteľnosti

Povinnosti pri predaji nehnuteľnosti

Ak ste predali nehnuteľnosť, čiže ste podpísali kúpnu zmluvu, prišli vám peniaze na účet a nový majiteľ je už uvedený na liste vlastníctva v katastri nehnuteľností alebo len prebieha zápis a konanie katastra , ešte stále nie je koniec. A to hlavne s odhlasovaním, rušením, informovaním...

Naša realitná kancelária AB Contact Piešťany pre vás zabezpečí odhlásenie vybavenie všetkých potrebných náležitostí, ktoré bežne trvajú aj niekoľko dní. Pokojne to nechajte na nás a ušetrite si čas a energiu.

Na základe plnej moci vieme vybaviť za vás informovanie správcu nehnuteľnosti, odhlásiť dodávateľa plynu, elektriny a vody. Okrem toho vám poradíme ako riešiť povinnosti súvisiace s predanou nehnuteľnosťou: služby RTVS , internet, káblová televízia, poistenie objektu, komunálny odpad, daň z nehnuteľnosti, odhlásenie trvalého pobytu.

Na základe vašich posledných faktúr a plnej moci k prehláseniu konkrétnych dodávateľov sme pripravení zrealizovať konkrétne odhlásenia a vás budeme už len informovať o splnení všetkých povinností.

Sme tu pre vás, aby sme to vyriešili za vás!